Дата публікації:

Служба розшуку дітей створює професійний call-center

За ініціативи ВГО “Магнолія” запущено в роботу професійний call-center. Потреба назрівала вже декілька років: робота Служби розшуку дітей набула б значної ефективності при наявності сучасного call-центру. Нагальність ініціативи зросла в умовах сучасної ситуації в Україні, коли у зоні АТО почали зникати багато дітей.

Спеціально для цього було створено «гарячу лінію» 116 000 (з мобільного) – безкоштовну для абонентів усіх мобільних операторів.

Сподіваємось, що вже скоро новий call-center Служби розшуку дітей дозволить приймати і опрацювати значно більше повідомлень про зниклих дітей і дозволить оперативніше почати розшук дитини. Це особливо важливо у випадках, коли діти зникли у зоні військового конфлікту, адже кожне нове повідомлення і швидке реагування допоможе зберегти найдорожче – життя дитини.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору