ГС «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЗА ПРАВА ДИТИНИ» ШУКАЄ ЕКСПЕРТІВ/ОК ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СЕРІЇ ВЕБІНАРІВ ТА ВОРКШОПІВ

Дата публікації:

ГС «Українська мережа за права дитини» створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Про проєкт: Проєкт «Гроші для дитини, дитинство в сім’ї, послуги в громаді» в рамках проєкту USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» (ГОВЕРЛА)

Мета Проєкту: Забезпечити дотримання державних гарантій у сфері догляду і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, незалежно від форми влаштування, шляхом дослідження передумов для зміни системи бюджетного фінансування та підвищення обізнаності посадових осіб місцевого самоврядування та громадськості у сфері захисту дитини, забезпечення її прав та розвитку послуг в громадах, що найбільше відповідають потребам дитини.

Завдання проєкту:

1. Дослідження ефективності діючої системи фінансування догляду і виховання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування незалежно від форми влаштування у забезпеченні державних гарантій на базі 14 ОТГ України, розробка альтернатив та рекомендацій.

2. Підвищення обізнаності працівників органів місцевого самоврядування/органів опіки та піклування та громадськості 14 ОТГ – проведення серії вебінарів.

3. Проведення адвокаційної кампанії з метою забезпечення рівності прав дітей на утримання державою, незалежно від форми влаштування та інформаційної кампанії з метою інформування суспільства про необхідність зміни системи фінансування догляду і виховання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.

Завдання для експертів/ок :

Тематичні напрямки:

  1. Догляд і виховання дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, що відповідають інтересам дитини.
  2. Вибір найкращої послуги для дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування під час прийняття рішення щодо влаштування дитини. 
  3. Соціальне планування та розвиток послуг для дітей в громадах.
  4. Можливості для розвитку послуг для дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в громадах через міжмуніципальне співробітництво та соціальне замовлення.
  5. Зміна механізму фінансування догляду і виховання дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, як  інструмент забезпечення.
  • Проведення 4 воркшопів з поширення кращих практик у сфері догляду і виховання дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування «Рівний – рівному» для керівництва громад, працівників органів місцевого самоврядування, органів опіки та піклування та громадськості територіальних громад-учасниць проєкту.

Вимоги до експертів/ок:

  • Вища освіта; професійний стаж у соціально-гуманітарній сфері роботи від 10 років; стаж у вузькоспеціалізованій діяльності експерта — від 5 років; унікальність запропонованої методики викладання, підходів чи змістового наповнення, необхідних для задач проєкту, в тому числі авторство необхідних для проєкту навчальних програм/тренінгів, нормативно-правових чи інших документів (посібників, рекомендацій, програм, інше).
  • Підтверджені знання, навички та успішний досвід виконання аналогічних запиту завдань.
  • Дотримання термінів та якості у виконанні робіт.
  • Здатність, як до самостійної, так і до командної роботи.

Якщо Ви готові доєднатися, надсилайте:

  • Лист-заявку, в якому зазначені тематичні напрямки роботи експерта та підтверджено рівень експерта.
  • Детальне резюме та портфоліо схожих робіт.
  • Заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)

з темою «Конкурс експертів – вебінари_(тема 1,2,3,4,5)_ Прізвище»  до 26 жовтня 2023 року на адресу : ucrn.office@gmail.com та liudmyla.strashna@childrights.org.ua.

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати лист та резюме завчасно.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору