ГС “УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЗА ПРАВА ДИТИНИ” ШУКАЄ ФАХІВЦІВ ПО РОБОТІ ЗІ СКЛАДНИМИ КЕЙСАМИ ТА ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ В РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ З РОЗВИТКУ СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ

Дата публікації:

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Проєктний офіс при Національній соціальній сервісній службі України створюється для опрацювання складних кейсів кандидатів на усиновлення, створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, потенційних опікунів та піклувальників, а також складних історій дітей на шляху до влаштування в родини, з метою забезпечення якісної ефективної процедури без зволікань, затягувань, упередженого ставлення, вивчення перепонів через недосконалість нормативної бази або системи управління та напрацювання пропозицій щодо їх усунення.

Складні кейси передаються до проєктного офісу при Нацсоцслужбі від проєктного координатора,  регіональних кейс-менеджерів або з офісу УМПД.

Місце працевлаштування: Київ, офіс Нацсоцслужби (можлива дистанційна робота, за рішенням Нацсоцслужби).

Основні завдання фахівців:  інформування Нацсоцслужби про складні випадки у проєкті “Турботливі родини для 1000 дітей” та за рішенням Нацсоцслужби залучення відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування до розгляду та  вирішення проблемних питань, з якими зустрічаються кейс-менеджери регіональних команд та офісу УМПД під час ведення складних випадків.

 Обов’язки:

  1. Комунікація з програмним координатором проєкту, Національною соціальною сервісною службою, Міністерством соціальної політики України, іншими органами державної влади та місцевого самоврядування (ОДА чи ССД ОДА, обласними Центрами соцслужб) та UNICEF:
  • підбір кейсів, для ведення яких необхідне залучення додаткових сторін
  1. Організація процесу вивчення кейсу:
  • встановлення достовірності фактів, вказаних у випадку, а також отримання додаткової інформації. Така інформація може стосуватися як окремих аспектів життя родини/дитини, так і діяльності відповідних служб, відділів та колегіальних органів (комісій з питань захисту прав дитини, виконавчих комітетів місцевих рад, тощо) при роботі з кейсом;
  • у разі необхідності, складання та погодження програми моніторингового візиту відповідним органами (проведення зустрічей з фахівцями органів влади на місцевому рівні, відомчих установ, зацікавленими особами).
  • документування результатів вивчення кейсів, моніторингових візитів, оформлення рекомендацій для кейс-менеджерів регіональних команд та офісу УМПД у плануванні подальшого супроводу родин.
  1. Організація реагування (у разі виявлення) на випадки упередженого ставлення до кандидатів на сімейні форми виховання з боку будь-кого з учасників процесу (підготовка проектів листів, звернень, скарг, заяв та моніторинг отримання відповідей).
  2. Ініціювання, в разі необхідності, винесення питання обговорення складного кейсу на розгляд з залученням відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування
  3. Оформлення за результатами опрацьованих кейсів експертних висновків щодо проблемних питань, що виникають при влаштуванні дітей в сімейні форми виховання, пропозицій щодо шляхів їх вирішення.
  4. Проведення аналізу законодавчих актів, підготовка аналітичних записок (в контексті виявлення перепон та зволікань в процесі створення сімейних форм виховання та влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, через недосконалість нормативної бази)
  5. Організація навчань та супервізій для служб у справах дітей
  6. Координація проведення навчань для представників територіальних органів Нацсоцслужби України, регіональних представників Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та голів територіальних громад.
  7. Постійне інформування Нацсоцслужби, Мінсоцполітики, Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей про результати діяльності проекту, у тому числі місцевих команд.
  8. Ведення звітності по вимогах проєкту

Вимоги до кандидата(-ки):

  • вища освіта (менеджмент, соціальна робота, соціальна педагогіка або інші дотичні галузі);
  • від 3 років попереднього досвіду роботи на державній службі у сфері захисту прав дитини;
  • досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій буде перевагою;
  • впевнені знання, навички та практичний досвід зі здійснення оцінки потреб дитини, планування її переміщення, складання та реалізації плану розвитку; розуміння процесу влаштування дитини у сімейну форму виховання;
  • знання та досвід у сфері розвитку соціальних послуг для сімей з дітьми, у тому числі інтегрованих;
  • лідерські якості;
  • дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
  • стресостійкість, здатність ухвалювати рішення у незвичних ситуаціях;
  • готовність до відряджень;
  • вільне володіння українською мовою;
  • володіння англійською мовою може бути перевагою;
  • комп’ютерна й технічна грамотність.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист
  • резюме
  • заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)

з темоюФахівець(-чиня)по роботі зі складними кейсами та взаємодії_Прізвище”
до  15 січня 2024 року
на адресу ucrn.office@gmail.com з копією на  marta.didula@childrights.org.ua

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору