ГС “УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЗА ПРАВА ДИТИНИ” ШУКАЄ КООРДИНАТОРА(-КУ) ПРОЄКТУ

Дата публікації:

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Завдання: забезпечення реалізації проєкту відповідно до програмного плану та бюджету.

Обов’язки:

Планування програмної діяльності:

  • забезпечення комплексного планування реалізації проєкту на всіх етапах;
  • підготовка робочого плану проєкту;
  • підготовка бюджету проєкту, разом з фінансовим спеціалістом;
  • ведення переговорів з зацікавленими сторонами, залученими до проєктів, погодження спільних рішень;
  • підготовка календарних планів заходів, поширення інформації серед зацікавлених сторін, забезпечення участі донора або інших зацікавлених сторін у разі потреби.

Реалізація програмної діяльності:

  • забезпечення реалізації цілей та задач проєкту, відповідно взятих зобов’язань;
  • організація та реалізація заходів програмного плану УМПД в рамках проєктної роботи;
  • підготовка концепцій та програм ключових зустрічей, круглих столів та дискусій, залучення спікерів, узгодження з зацікавленими сторонами;
  • логістична підготовка зустрічей, круглих столів та дискусій;
  • фасилітація заходів;
  • підготовка аналітичних матеріалів з проведених зустрічей;
  • підготовка програмної звітності за проведеними заходами;
  • участь у підготовці фінансової та операційної звітності разом з фінансовим спеціалістом проєкту;
  • реалізація заходів з адвокації захисту прав дитини, круглих столів, онлайн дискусій, презентацій.

Залучення та розвиток людських ресурсів:

  • підготовка оголошень, технічних завдань та посадових інструкцій членів команди;
  • відбір кандидатів в команду проєкту, експертів, проведення співбесід та тестувань, погодження кандидатів з керівництвом УМПД і донором;
  • навчання, менторство та розвиток членів команди, донесення цінностей та загальної мети УМПД в рамках проєктної роботи;
  • операційне планування та координація роботи команди проєкту, розподіл задач відповідно до технічних завдань та посадових інструкцій, ситуаційних вимог та контроль вчасності і якості виконання;
  • пошук та залучення експертів і консультантів на окремі спеціалізовані види робіт;
  • приймання результатів експертних робіт та забезпечення їх якості та відповідності технічному завданню.

Моніторинг, звітність та оцінка:

  • забезпечення роботи системи проєктного моніторингу, та програмної та фінансової звітності на квартальній основі;
  • розробка, погодження з донором та впровадження системи проєктного моніторингу, включно з механізмами збору даних, перевірки якості та відповідності даних, розробки баз даних;
  • підготовка та подача донорського програмного звіту на квартальній основі;
  • участь у підготовці фінансової звітності донору на квартальній основі;
  • забезпечення відповідності програмної та фінансової звітності при виконанні програмних планів на квартальній основі;
  • здійснення оцінок за результатами проєкту, підготовка аналітичних звітів та рекомендацій.

Проєктні комунікації:

  • забезпечення досягнення цілей з інформаційного охоплення та якісних змін у знаннях та ставленнях в цільових аудиторіях проєкту шляхом проєктних комунікацій;
  • постановка відповідних задач спеціалісту з комунікацій, контроль якості та вчасності виконання;
  • підготовка контент-плану разом зі спеціалістом та контроль вчасності та якості його реалізації на щомісячній основі;
  • планування, створення та погодження з донором контенту проєктних комунікацій та візуальних рішень, разом зі спеціалістом з комунікації;
  • участь у підготовці інформаційного контенту, забезпечення інформаційних продуктів відповідності вимогам з грамотності, змістовного наповнення, донорським та іншим вимогам;
  • фінальний випуск інформаційних продуктів та повідомлень в соціальних мережах, відповідальність за наповнення інформаційних продуктів і повідомлень.

Взаємодія з донором:

  • забезпечення партнерської взаємодії з донором в рамках реалізації проєкту;
  • забезпечення опрацювання поставлених донором задач, організація ресурсів на опрацювання таких запитів в межах проєкту;
  • опрацювання інформаційних запитів донора;
  • погодження з донором програмних, кадрових та фінансових рішень, якщо вони не погоджені раніше;
  • забезпечення повної інформації донору про всі заходи та рішення, які відбуваються за проєктом;
  • забезпечення участі донора в усіх заходах, за запитом;
  • забезпечення наявності та відповідності керівництву згадок донора у всіх матеріалах, які стосуються проєкту.

Закупівлі та договірні відносини (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):

  • забезпечення відповідності всіх закупівель в рамках проєкту політикам УМПД та донора;
  • підготовка та публікація технічних завдань, конкурсних та тендерних оголошень;
  • забезпечення та проведення конкурсів при відборі експертів та персоналу;
  • забезпечення документування та файлування у друкованому вигляді документів, які супроводжують закупівлі, технічні завдання, оголошення, конкурсні учасники та їх документи, протоколи тендерних засідань, службові записки, скриншоти конкурсних цінових пропозицій і т. п.;
  • забезпечення підготовки та файлування у друкованому вигляді договорів, актів виконаних робіт, видаткових накладних, звітів консультантів та розроблених ними інтелектуальних продуктів;
  • забезпечення ведення реєстрів закупівель, договорів, наказів, протоколів, листувань та інших, які стосуються реалізації проєкту.

Підготовка та проходження аудитів (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):

  • забезпечення усіх умов для проходження проєктного та організаційного аудитів;
  • забезпечення наявності та файлування пакетів проєктних документів всіх рівнів – в друкованому вигляді – від донорських договорів, звітів, погоджень до програмної первинної звітності, такої як програми заходів, списки учасників, звіти експертів, експертні напрацювання, та документів, які супроводжують закупівлі і договірні відносини з виконавцями і підрядниками;
  • участь у підготовці до аудитів разом з фінансовим спеціалістом;
  • опрацювання запитів аудиторів та відпрацювання наданих рекомендацій у подальшій роботі.

Вимоги до кандидата(-ки):

  • вища освіта (менеджмент або інші дотичні галузі);
  • 5 років попереднього досвіду управління проєктами, в тому числі в ОГС;
  • готовність до відряджень;
  • досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій буде перевагою;
  • досвід роботи зі ЗМІ буде перевагою;
  • знання та навички з проєктного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проєктних комунікацій;
  • знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту;
  • обізнаність в сфері місцевого самоврядування;
  • лідерські якості;
  • дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
  • вільне володіння українською мовою;
  • володіння англійською мовою буде перевагою;
  • комп’ютерна й технічна грамотність.

Умови роботи:

  • УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем ІІІ групи;
  • частково дистанційна робота;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • перспективна та динамічна робота;
  • оплата за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист з контактами двох організацій/осіб для отримання рекомендацій
  • резюме
  • заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)

з темою “Координатор(-ка) проєкту_Прізвище”
до 1 квітня 2023 року
на адресу ucrn.office@gmail.com

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору