ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста/ку з адміністративної діяльності

Дата публікації:

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Обов’язки: 

  1. Адміністративна підтримка:
  • організація та ведення паперового та електронного документообігу проєкту: договорів, актів тощо;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • збір та систематизація звітних документів, файлування;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • адміністрування офісу. 
  1. Організація подій:
  • підготовка та організація проведення заходів (тренінгів, конференцій, круглих столів тощо);
  • організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка.
  1. Ведення закупівель:
  • спільно зі спеціалістом/кою з закупівель проведення процесу закупівлі: тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;
  • комунікація з постачальниками, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації.
  1. Комунікація: 
  • підготовка протоколів зустрічей та summary; 
  • ділова комунікація з партнерами та стейкголдерами проєкту;
  • організація робочого процесу (зустрічі, наради, дзвінки тощо). 

Перелік вимог до кандидата/ки:

  • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички — обов’язково;
  • грамотна письмова та усна українська мова — обов’язково;
  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.

Умови роботи:

  • УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
  • частково дистанційна робота: робота онлайн, робота в офісі, відрядження в межах України;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • оплата за результатами співбесіди.

Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист
  • резюме
  • заповнену конкурсну пропозицію (файл додається

з темою “Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності_Прізвище”

до 18 квітня

на електронну адресу vacancies@childrights.org.ua

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.

УМПД дотримується у своїй роботі політик абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації, наруги та гендерної дискримінації до будь-якої особи. Кандидат повинен підтвердити своє розуміння та згоду на дотримання політик в процесі роботи.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Підписатися
Піднятися вгору