ГС “Українська мережа за права дитини” спільно з цільовими громадами проєкту «Підтримка Реформи Кращого Догляду у Волинській області шляхом зміцнення соціальних послуг та системи догляду за дітьми» шукає юристів для надання послуг в громадах Волинської області (Голобській, Камінь-Каширській, Локачинській, Маневицькій, Олицькій, Підгайцівській, Рожищенській, Поромівській, Турійській та Устилузькій)
Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.
Обов’язки:
- Правова підтримка діяльності : надання правових консультацій та рекомендацій керівництву танадавачам соціальних послуг в громаді щодо поточної діяльності, аналіз та роз’яснення законодавчих вимог, які стосуються соціальної сфери, включаючи соціальне законодавство, трудові відносини, питання оподаткування та фінансування.
- Підготовка та аналіз договорів: складання, перевірка та юридичний супровід укладених договорів з партнерами, постачальниками послуг, контрагентами та іншими організаціями. Розробка договорів, зокрема, на надання соціальних послуг, оренду приміщень, співпрацю з благодійними організаціями та іншими установами.
- Юридичний супровід проектів та програм: підготовка та аналіз правових аспектів для розробки та реалізації соціальних програм і проєктів. Забезпечення правового контролю за дотриманням норм законодавства при виконанні соціальних ініціатив та програм.
- Захист інтересів державного надавача соціальних послуг громади в судах та інших органах: представництво інтересів державного надавача соціальних послуг в судових органах, у разі виникнення суперечок або правових конфліктів, пов’язаних з діяльністю або наданням соціальних послуг. Участь у розв’язанні спірних ситуацій, пов’язаних з трудовими відносинами, договорами, сплатою податків чи іншими правовими питаннями.
- Моніторинг змін у законодавстві: консультування з питань фінансування проєктів, складання та перевірка фінансових документів на відповідність законодавчим вимогам. Підготовка та супровід тендерних процедур, контрактів, що стосуються фінансування та закупівель для потреб державного надавача соціальних послуг в громаді.
- Робота з кадровими питаннями: Консультування з питань трудових відносин, оформлення трудових договорів, звільнень, надання консультацій щодо прав та обов’язків працівників. Оформлення та супровід внутрішніх документів, що регламентують діяльність персоналу (накази, положення, правила).
- Забезпечення дотримання норм конфіденційності та захисту даних: консультативна підтримка з питань захисту персональних даних отримувачів послуг та співробітників, впровадження політики конфіденційності та безпеки інформації. Супровід діяльності з обробки персональних даних згідно з вимогами законодавства про захист персональних даних.
- Співпраця з контролюючими органами: забезпечення відповідності діяльності державного надавача соціальних послуг вимогам державних органів контролю (податкова інспекція, соціальні служби, органи державної влади тощо). Підготовка та подання звітності для державних та регіональних органів, що здійснюють моніторинг та перевірку соціальних установ.
- Правова експертиза та внутрішні нормативні документи: Розробка, оновлення та правова експертиза внутрішніх нормативних документів державного надавача соціальних послуг, таких як правила, положення, інструкції, що регламентують діяльність організації. Участь у розробці політик та процедур центру, що забезпечують ефективне та законне виконання соціальних програм.
Вимоги до кандидата(-ки):
- вища юридична освіта (бакалавр, спеціаліст, магістр) за напрямом “Право” або схожою спеціальністю;
- досвід роботи не менше 3 років на посаді юриста, правового консультанта або в інших суміжних сферах (досвід роботи в державних установах або соціальних організаціях є перевагою);
- глибоке знання законодавства у сфері соціального захисту, трудового права, цивільного та адміністративного права;
- знання вимог законів, постанов, нормативних актів, що стосуються організацій соціальних послуг, бюджетного та фінансового законодавства;
- розуміння принципів організації та функціонування державних і приватних соціальних установ;
- вміння готувати та перевіряти юридичні документи: договори, контракти, заяви, позови, скарги, офіційні запити тощо;
- вміння працювати з великими обсягами документації, організовувати правовий супровід та звітність;
- навички представлення інтересів організації в суді, державних органах та інших установах.;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією та захисту персональних даних;
- вміння організовувати та систематизувати робочі процеси, вести документацію та звітність.
Умови роботи:
- Співфінансування в межах проєкту «Підтримка Реформи Кращого Догляду у Волинській області шляхом зміцнення соціальних послуг та системи догляду за дітьми»
Якщо Вас зацікавила вакансія, надайте своє резюме у приймальню відповідної громади проєкту, в резюме вкажіть ваш досвід роботи, освіту та бажаний рівень винагороди за місяць. Кінцевий строк подачі резюме – 15 квітня 2025 року.
Кандидат(-ка) повинен(-на) мати можливість приступити до роботи якнайшвидше.
Комісія розглядатиме лише повні резюме і контактуватиме лише з кандидатами/ками, які відібрані для співбесіди.
При наявності, Комісія може залучити успішного фахівця(-чиню) до закінчення фінального строку подачі заявок.