КОНКУРС ПРОДОВЖЕНО: ГС «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЗА ПРАВА ДИТИНИ» ШУКАЄ ВОДІЯ(-ЙКУ) В ПРОЄКТ З РОЗВИТКУ СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ
ГС “Українська мережа за права дитини” шукає водія(-йку), який(-а) має власне авто, в проєкт з розвитку сімейних форм виховання в Вінницькій, Житомирській, Харківській, Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Полтавській, Хмельницькій та Одеській областях.
Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.
Завдання: надання послуг з перевезення в Вінницькій, Житомирській, Харківській, Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Полтавській, Хмельницькій та Одеській областях.
Обов’язки:
- робота в межах однієї області за графіком, складеним помічником(-цею) обласного(-ї) координатора(-ки) проєкту.
Вимоги:
- наявні реєстраційні документи на транспортний засіб;
- наявність ліцензії;
- якщо авто в оренді, крім реєстраційних документів, повинні бути документи, які надають право на користування, засвідчені в установленому порядку;
- наявне посвідчення водія відповідної категорії;
- вміння складати маршрутні листи та акти виконаних робіт;
- гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
- відповідальність, стресостійкість.
Умови роботи:
- УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи або договір цивільно-правового характеру;
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:
- мотиваційний лист
- резюме
- заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)
з темою «Водій(-ка)_Прізвище, область»
до 05 грудня 2023 року
на адресу ucrn.office@gmail.com з копією на marta.didula@childrights.org.ua
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.