Дата публікації:

Конкурс продовжено: ГС «УМПД» ШУКАЄ СПЕЦІАЛІСТА/КУ ПО РОБОТІ ЗІ ЗМІ ТА КОМУНІКАЦІЯМИ В ПРОЄКТ З ІСАР ЄДНАННЯ

Громадська спілка “Українська мережа за права дитини” (далі – ГС УМПД) оголошує конкурсний відбір спеціаліста/ки по роботі зі ЗМІ та комунікаціями в проєкт з ІСАР ЄДНАННЯ.

Дедлайн: 14 вересня 2021 року.

Учасниками конкурсу можуть бути: юридичні особи, фізичні особи та фізичні особи-підприємці (далі: ФОП), які надають послуги в сфері комунікацій, журналістики та PR.

В межах конкурсного відбору передбачено, що відібраний кандидат/ка надаватиме наступні послуги:

  • Робота з журналістами та лідерами думок для ефективної комунікації з цільовими аудиторіями через медіа.
  • Формування стратегії роботи з медіа та лідерами думок.
  • Надання необхідної підтримки експертам ГС УМПД в адвокаційних заходах.
  • Генерування ідей, створення інформаційних приводів.
  • Збільшення присутності експертів ГС УМПД в телевізійних програмах.
  • Знання медіасфери та ключових осіб у ній, ведення медіабази (зокрема, бази лідерів думок) ГС УМПД, слідкування за медіамоніторингом.

Термін надання послуг: три місяці з вересня 2021 по травень 2022 (загалом не більше 66 робочих днів).

До пропозиції слід долучати:

  • Належним чином підписана заявка на участь у конкурсі у формі таблиці (дата, ПІБ, посада (для юр. осіб), назва компанії (для юр. осіб), адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать).
  • Скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (Державного реєстру із інформацією про учасника конкурсу). 
  • Контакти учасника конкурсу. 
  • Резюме учасника конкурсу.
  • Рекомендації інших організацій, які користувалися послугами учасника конкурсу (у разі наявності).

У межах конкурсу буде підтримано лише одну пропозицію, що відповідає технічному завданню (Додаток 1).

Додаток 1

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта (бакалавр, магістр – журналістика, маркетинг, PR).
  • Досвід роботи від 3-х років.
  • Розуміння, як працюють медіа та лідери думок, що таке інформаційний привід, формат видання та редакційна політика.
  • Знання етичних стандартів роботи з медіа та лідерами думок.
  • Досконала українська, російська мови. Англійська – не нижче Upper-Intermediate (B2).
  • Поділяти місію та цінності ГС УМПД.
  • Розуміння основ управління репутацією та кризових комунікацій.

Функції та задачі:

  • Робота з журналістами та лідерами думок для ефективної комунікації з цільовими аудиторіями через медіа.
  • Формування стратегії роботи з медіа та лідерами думок.
  • Надання необхідної підтримки експертам ГС УМПД в адвокаційних заходах.
  • Генерування ідей, створення інформаційних приводів.
  • Збільшення присутності експертів ГС УМПД в телевізійних програмах.
  • Знання медіасфери та ключових осіб у ній, ведення медіабази (зокрема, бази лідерів думок) ГС УМПД, слідкування за медіамоніторингом.

Конкурсна пропозиція має бути подана на офіційному бланку (за наявності) учасника конкурсу з печаткою (у разі наявності) і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). 

Конкурсні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, не будуть розглядатися.  

Зразок можна завантажити тут.  

Конкурсні пропозиції будуть оцінюватися на підставі наступних критеріїв:

  • попередній досвід учасника у роботі зі ЗМІ, лідерами думок;
  • відповідність наданого резюме послугам, що закуповуються;
  • наявність рекомендацій; 
  • вартість конкурсної пропозиції; 
  • повнота наданої інформації та якість оформлення пропозиції.  

Останній термін подання тендерних пропозицій – 14 вересня 2021 року о 23:59. 

Оголошення результатів конкурсу – 15 вересня 2021 року.  

Конкурсні пропозиції необхідно надіслати електронною поштою на адресу ucrn.office@gmail.com 

У темі електронного листа прохання вказати “ Спеціаліст/ка по роботі зі ЗМІ та комунікаціями».

Уся комунікація і надання додаткової інформації здійснюється виключно через електронну пошту ucrn.office@gmail.com 

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Підписатися
Піднятися вгору