Конкурс продовжено: ГС «УМПД» ШУКАЄ СПЕЦІАЛІСТА/КУ ПО РОБОТІ ЗІ ЗМІ ТА КОМУНІКАЦІЯМИ В ПРОЄКТ З ІСАР ЄДНАННЯ
Громадська спілка “Українська мережа за права дитини” (далі – ГС УМПД) оголошує конкурсний відбір спеціаліста/ки по роботі зі ЗМІ та комунікаціями в проєкт з ІСАР ЄДНАННЯ.
Дедлайн: 14 вересня 2021 року.
Учасниками конкурсу можуть бути: юридичні особи, фізичні особи та фізичні особи-підприємці (далі: ФОП), які надають послуги в сфері комунікацій, журналістики та PR.
В межах конкурсного відбору передбачено, що відібраний кандидат/ка надаватиме наступні послуги:
- Робота з журналістами та лідерами думок для ефективної комунікації з цільовими аудиторіями через медіа.
- Формування стратегії роботи з медіа та лідерами думок.
- Надання необхідної підтримки експертам ГС УМПД в адвокаційних заходах.
- Генерування ідей, створення інформаційних приводів.
- Збільшення присутності експертів ГС УМПД в телевізійних програмах.
- Знання медіасфери та ключових осіб у ній, ведення медіабази (зокрема, бази лідерів думок) ГС УМПД, слідкування за медіамоніторингом.
Термін надання послуг: три місяці з вересня 2021 по травень 2022 (загалом не більше 66 робочих днів).
До пропозиції слід долучати:
- Належним чином підписана заявка на участь у конкурсі у формі таблиці (дата, ПІБ, посада (для юр. осіб), назва компанії (для юр. осіб), адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать).
- Скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (Державного реєстру із інформацією про учасника конкурсу).
- Контакти учасника конкурсу.
- Резюме учасника конкурсу.
- Рекомендації інших організацій, які користувалися послугами учасника конкурсу (у разі наявності).
У межах конкурсу буде підтримано лише одну пропозицію, що відповідає технічному завданню (Додаток 1).
Додаток 1
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (бакалавр, магістр – журналістика, маркетинг, PR).
- Досвід роботи від 3-х років.
- Розуміння, як працюють медіа та лідери думок, що таке інформаційний привід, формат видання та редакційна політика.
- Знання етичних стандартів роботи з медіа та лідерами думок.
- Досконала українська, російська мови. Англійська – не нижче Upper-Intermediate (B2).
- Поділяти місію та цінності ГС УМПД.
- Розуміння основ управління репутацією та кризових комунікацій.
Функції та задачі:
- Робота з журналістами та лідерами думок для ефективної комунікації з цільовими аудиторіями через медіа.
- Формування стратегії роботи з медіа та лідерами думок.
- Надання необхідної підтримки експертам ГС УМПД в адвокаційних заходах.
- Генерування ідей, створення інформаційних приводів.
- Збільшення присутності експертів ГС УМПД в телевізійних програмах.
- Знання медіасфери та ключових осіб у ній, ведення медіабази (зокрема, бази лідерів думок) ГС УМПД, слідкування за медіамоніторингом.
Конкурсна пропозиція має бути подана на офіційному бланку (за наявності) учасника конкурсу з печаткою (у разі наявності) і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді).
Конкурсні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, не будуть розглядатися.
Зразок можна завантажити тут.
Конкурсні пропозиції будуть оцінюватися на підставі наступних критеріїв:
- попередній досвід учасника у роботі зі ЗМІ, лідерами думок;
- відповідність наданого резюме послугам, що закуповуються;
- наявність рекомендацій;
- вартість конкурсної пропозиції;
- повнота наданої інформації та якість оформлення пропозиції.
Останній термін подання тендерних пропозицій – 14 вересня 2021 року о 23:59.
Оголошення результатів конкурсу – 15 вересня 2021 року.
Конкурсні пропозиції необхідно надіслати електронною поштою на адресу ucrn.office@gmail.com
У темі електронного листа прохання вказати “ Спеціаліст/ка по роботі зі ЗМІ та комунікаціями».
Уся комунікація і надання додаткової інформації здійснюється виключно через електронну пошту ucrn.office@gmail.com