fbpx
placeholder
До списку довин

Оголошуємо про проведення другого етапу Тендеру з виготовлення брендованої продукції (уточнення)

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі – ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує другий етап тендеру з уточнення результатів тендеру за окремими позиціями та закупівлі брендованої продукції для реалізації проекту*.

Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW).

У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації:  Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка та Соціальна синергія.

Вимоги до виконання послуги:

Виготовлення брендованих матеріалів із забезпеченням:

  • дотримання правил використання та розміщення логотипів усіх організацій, та логотипу Проекту
  • дотримання правил використання корпоративних кольорів кожної організації
  • відповідності обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для товару даного роду чинним законодавством України.
  • дотримання специфікації / опису матеріалів.

Перелік та кількість брендованих матеріалів, які необхідно буде виготовити:

1) Ручки – 4 063 шт.

  • Корпус: пластик.
  • Форма корпусу: кругла, без бокових ребер що дозволяє розміщення трьох логотипів
  • Діаметр – корпусу до 1 см
  • Автоматичний механізм.
  • Виробник: Schneider або еквівалент
  • Колір ручки: Білий
  • Колір чорнила: Синій
  • Друк логотипів – 4
  • Нанесення – з обох сторін, повнокольоровий друк

2) USB флешки – 700 шт.

  • Колір корпусу: Білий
  • Форма корпусу дозволяє розміщення трьох логотипів
  • Обсяг пам’яті: не менше 8 Гб
  • Друк: з обох сторін
  • Друк логотипів – 4
  • Повнокольоровий друк

3) Блокноти – 4 043 шт.

  • Повнокольоровий друк – з обох сторін (передня і задня підкладки)
  • Формат А5, 48 сторінок
  • Блок друку — друк логотипів в ч/б
  • Папір для блоку — білий офсет 80 г / кв.м
  • Пружина: біла
  • Розташування пружини: по короткій стороні (148 мм)
  • Упаковка: у пачки, стандартна

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Умови доставки:

Доставка проводиться силами і засобами Постачальника

Необхідно, щоб постачальник розробив «сигнальний примірник», з яким буде звірятися якість партії виготовлених матеріалів

Кожен макет у нанесеному вигляді повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.

Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи та сертифікати якості

Дата доставки: не пізніше 30 вересня 2019 року

Місце доставки: м. Київ, вул. Пушкінська, 36, 3-й поверх

Склад тендерної пропозиції:

Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції

Перелік документів, які Заявники повинні надати надати до тендерної пропозиції:

  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: consorcium.umpd@gmail.com ставлячи у копію nastyadereko07@gmail.com
  • До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП). та надсилатись в електронному вигляді на consorcium.umpd@gmail.com ставлячи у копію nastyadereko07@gmail.com
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу nastyadereko07@gmail.com

Комерційні пропозиції просимо надати:

– до 16.00 год. 18 вересня 2019 року.

Відкриття пропозицій відбудеться:

– о 16.30 год. 18 вересня 2019 року

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

*Юридична назва проекту «Соціальна інфраструктура для внутрішньо-переміщених родин»



Поділитися: