Дата публікації:

Вакансія: Асистент проекту (Закрита)

 

ГС «Українська мережа за права дитини» (далі УМПД) шукає фахівця на вакансію АСИСТЕНТ ПРОЕКТУ «СПІЛЬНО. Соціальні послуги для сімей у громаді» (“Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”)

Українська мережа за права дитини створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини. Сьогодні нашими членами є 20 потужних українських та міжнародних організацій і благодійних фондів, що працюють по всій Україні з метою забезпечення прав та благополуччя дитини.

Основне завдання спеціаліста: Адміністративна підтримка проєкту “Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується Консорціумом партнерських організацій у 12 цільових громадах Донецької та Луганської областей, за підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ), Німецького Уряду та Німецького банку розвитку.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • Наявність досвіду роботи з документами, договорами;
  • Гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • Грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • Впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • Висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • Готовність до відряджень;
  • Володіння англійською мовою буде перевагою;
  • Досвід роботи асистентом, секретарем в НУО секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • І головне – бажання працювати.

Обов’язки:

  • Організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
  • Організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка;
  • Координація заходів між членами Консорціуму, ЮНІСЕФ та іншими зацікавленими сторонами;
  • Адміністративна координація роботи з підрядними організаціями і консультантами;
  • Підготовка листів, ведення листування;
  • Ведення електронного і паперового документообігу;
  • Підготовка документів, договорів, актів, службових записок за усталеними шаблонами;
  • Збір та систематизація документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • Переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • Ведення баз даних;
  • Участь у підготовці необхідної звітності;
  • Адміністрування офісу;
  • Ділова комунікація з партнерами проєкту та іншими зацікавленими сторонами;
  • Асистування у веденні зовнішньої комунікації за Проектом через соціальні мережі, оновлення на сайті;
  • Виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу менеджера проєкту.

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Термін дії проєкту – до кінця листопада 2020 року з можливістю продовження;
  • Нові завдання та професійні виклики;
  • Робоче місце у м. Київ;
  • Можливість виконувати роботу дистанційно в умовах надзвичайної ситуації;
  • Оплата: 14 000 грн.

 

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте мотиваційний лист та резюме з темою «Асистент проєкту УМПД» на електронну адресу kateryna.ucrn@gmail.com  до 15 липня 2020.

УМПД розглядатиме лише повні заявки.

УМПД контактуватиме лише з кандидатами, які відібрані до співбесіди.

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору