Дата публікації:

ВАКАНСІЯ: ПОМІЧНИК(ЦЯ) КЕРІВНИКА З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ГС «Українська Мережа за Права Дитини» шукає фахівця на вакансію Помічника(ці) керівника з адміністративної діяльності проєкту Спільно «Інтегровані соціальні послуги та реагування на COVID-19 на сході України».

Українська Мережа з прав дитини створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини. Сьогодні нашими членами є 21 організація, що працюють по всій Україні з метою забезпечення прав та добробуту дитини.

Основне завдання помічника(ці): адміністративна підтримка проєкту.

Помічник(ця) керівника з адміністративної діяльності проєкту працює під керівництвом координатора(ки) проєкту в координації з фінансовим(ою) директором(кою).

 

Обов’язки:

  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями, консультантами та донором;
  • робота з документообігом: організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів та іншою бухгалтерською документацією за усталеними шаблонами;
  • робота з листами та протоколами: підготовка листів та протоколів, ведення листування;
  • ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів, комунікації с постачальниками, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації;
  • технічна організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.); організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка;
  • переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • адміністрування офісу;
  • виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • рівень англійської не нижче Intermediate – обов’язково;
  • гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм;
  • висока організованість, відповідальність, стресостійкість, дотримання дедлайнів, проактивність;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Дистанційна робота на період карантину (крім обов’язкових зустрічей, публічних заходів, упорядкування документації в офісі організації тощо);
  • Тривалість проєкту до кінця грудня 2022 року;
  • Можливості для професійного розвитку, встановлення професійних контактів;
  • Робоче місце у м. Київ, біля метро Льва Толстого;
  • Оплата за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист
  • резюме

 

з темою «Помічник(ця) керівника з адміністративної діяльності СПІЛЬНО – Прізвище»

до 27 січня (включно) 2022 року 

на адресу ucrn.office@gmail.com з копією на alyona.zorina@childrights.org.ua та pustovarova0406@gmail.com

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.

 

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору