Тендер на закупівлю послуг з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях додому.Новий маршрут»

Дата публікації:

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг з організації заходів для реалізації проєкту «Шлях додому.Новий маршрут»

Період надання послуги: 5-12 квітня 2025 року.

Місце надання послуг: Львівська обл., місто Трускавець.

Склад послуг з організації заходів: 

  1. Послуги проживання: 

1.1. Учасник забезпечує Замовника проживанням у готелі, що відповідає наступним вимогам:

  • Розташування готелю в Львівській області, м.Трускавець
  • Відсутність поблизу готелю стратегічних об’єктів, які можуть становити потенційну небезпеку ракетних обстрілів;
  • Розташування готелю (бажано) поблизу лісу/ у лісопарковій зоні;
  • Наявність закладу охорони здоров’я у межах 30 км від готелю;
  • Наявність укриття на території готелю;
  • Наявність у готелі системи охорони та відеонагляду, забезпечення протипожежної безпеки;
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) відкритих майданчиків/альтанок для проведення групових активностей на вулиці для дітей та дорослих;
  • Рівень сервісу готелю відповідає значенню не нижчому, ніж 3*;
  • Наявність доступного для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) одного великого приміщення (типу конференц-холу або бенкетного залу для проведення навчань), розрахованого на розміщення одночасно не менше, ніж 60 осіб та обладнаного необхідною кількістю меблів (столи, крісла тощо) та техніки (проєктор, екран, ноутбук/комп’ютер);
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) декількох просторів (приміщень площею 15-20 м2) для групових занять з дітьми та дорослими;
  • Наявність на території готелю доступних для безоплатного користування споруд для активного відпочинку (скеледроми, мотузкові парки тощо;
  • Наявність у готелі критого басейну, доступ до якого входить до вартості проживання;
  • Наявність на території готелю працюючого медичного/реабілітаційного центру;
  • Приміщення, в якому будуть надаватися послуги Замовнику, повинно відповідати встановленим вимогам чинного законодавства щодо техніки безпеки та матеріально-технічного оснащення такого виду приміщень;
  • Наявність ванних кімнат та вбиралень у номерах;
  • Прибирання готельних номерів здійснюється не рідше, ніж один раз на дві доби;
  1. Учасник забезпечує Замовника проживанням з розрахунку на один заїзд у наступному обсязі :

-одночасне проживання 50ти осіб (на 7 ночей), яких забезпечено проживанням у 2-3-4-х місних номерах для батьків з дітьми або двомісних номерах для батьків та дітей; 

       -8 одномісних номерів для 8 працівників та надавачів послуг Замовника,обладнаних робочим місцем та з безперебійним доступом до мережі Wi-Fi;

     *Категорія всіх номерів – «стандарт» та «покращений стандарт».

  1. Послуги харчування:

Учасник забезпечує Замовника харчуванням у наступному складі:

  • Триразове харчування для 58 осіб на кожен день перебування у готелі з наступного розрахунку: 
  • сніданки (основна страва, напій/харчування за типом “шведська лінія”)- кількість порцій – 406 
  • обіди (перша, друга страви, салат, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій -406 ;
  • вечері (основна страва, салат/десерт, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій – 406 ;
  • сухий пайок – к-сть порцій – 116 (день виїзду та день екскурсії);
  • питна вода бутильована із розрахунку 1 літр на 1 добу на 1 особу, кількість діб – 8, кількість осіб – 58.
  • *кількість порцій зазначена враховуючи час заселення о 14:00 та виселення о 12:00.

3. Медичні послуги:

Учасник забезпечує Замовника медичними/реабілітаційними послугами у наступному складі:

*медичні/реабілітаційні послуги повинні надаватись у медичному центрі, який знаходиться на території готелю, запропонованого Учасником

  • консультація педіатра- 50 консультацій;
  • загальний аналіз крові -50 досліджень;
  • загальний аналіз сечі -50 досліджень;
  • комп’ютерна електрокардіографія-50 досліджень;
  • прийом мінеральних вод- для 50 осіб;
  • консультації вузькопрофільних лікарів-50 консультацій;
  • лікувальні,мінеральні ванни-для 50 осіб;
  • ручний масаж-250 сеансів (згідно попередньо узгодженого розкладу,з розрахунку 5 сеансів на бенефіціара);
  • підводний масаж-50 процедур;
  • роликовий масаж-50 процедур;
  • карбоксітерапія-75 процедур ( з розрахунку 3 процедури на 25 бенефіціарів)
  • УЗД (щитовидна залоза,печінка,жовчний міхур,підшлункова залоза,селезінка,молочні залози,нирки,наднирники,сечовий міхур,простата,матка + придатки,колінні та ліктьові суглоби,серце,судини)- 50 процедур,згідно призначення лікаря;
  • ЛФК – 50 послуг; 
  • ванна лікувальна – 50 послуг; 
  • лазерна терапія – 50 послуг; 

*або пакет послуг вартістю 5 000,00,розрахований  на 1 бенефіціара та визначений на консультації лікаря.

4. Послуги трансферу:

Учасник забезпечує Замовника трансфером до готелю (у день заїзду) та у зворотному напрямку (в день від’їзду) від/до найближчої залізничної станції для 58 осіб з розрахунку на одночасне прибуття 1 (однієї) групи, кількістю до 20 осіб. 

5. Послуги бронювання та повернення залізничних та автобусних квитків,а також трансферу: 

-Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення залізничних квитків; 

-Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення автобусних квитків. 

-Учасник надає Замовнику послуги бронювання таксі,або іншого виду трансферу,для доїзду до найближчої автобусної або залізничної станції.

    6. Організація екскурсії: 

-Одноденна автобусна екскурсія на 58 осіб по визначних місцях міста/регіону з наданням інформації про історичні, культурні та природні об’єкти;

-Автобус оснащений мікрофоном для екскурсовода,зі зручними кріслами,з можливістю забезпеченням дитячим автокріслом в разі необхідності;

-Досвід водія не менше 3-х років, та наявність відповідних документів для перевезення пасажирів;

-Послуги екскурсовода;

-Маршрут екскурсії розроблений з урахуванням погодних умов,згідно сезону;

-Страхування пасажирів під час екскурсії;

-Можливість надання першої домедичної допомоги в разі необхідності.

Умови оплати: 

  • 30% від вартості послуг Замовник перераховує у вигляді попередньої оплати протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від відповідного рахунку-фактури;
  • решту суми вартості послуг, Замовник перераховує протягом протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг Сторонами.

Вимоги до виконання послуг:

  • відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;
  • дотримання специфікації / опису товарів/послуг.
  • за запитом Виконавець договору повинен надати Замовнику необхідні звітні документи за заходом.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Учасники тендеру можуть подати свої пропозиції як за однією специфікацією, так і за всією закупівлею.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
  • Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);
  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  •  копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • Фінансова звітність за 2023 або 2024 роки діяльності компанії або декларація для ФОП; 
  • Копія аналогічного договору/договорів. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає копію не менше, ніж 1 виконаного договору з предметом, аналогічним до предмету цього тендеру, з усіма додатками та актами наданих послуг, що становлять його (договору) невід’ємну частину; 

*у випадку невідповідності суми договору сумі його додатків/актів, Учасник подає пояснення у довільній формі щодо такої невідповідності; 

  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу tender@childrights.org.ua,  ставлячи у копію liliia.shevtsova@childrights.org.ua
  • До тендерної пропозиції (Додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Комерційні пропозиції просимо надати:

не пізніше 10:00 год. 17 лютого 2025 року

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— 14:00 год. 17 лютого 2025 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Учаснику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: tender@childrights.org.ua,  ставлячи у копію liliia.shevtsova@childrights.org.ua

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Підписатися
Піднятися вгору