Тендер на закупівлю послуг з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»

Дата публікації:

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг з організації заходів для реалізації проєкту «Шлях в майбутнє» в партнерстві з Фондом «Партнерство за Сильну Україну» та ГС «Українська мережа за права дитини».


Послуги з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»

Період надання послуги: квітень-липень 2024 року.

Місце надання послуг: Львівська обл.

Склад послуг з організації заходів: 

  1. Послуги проживання: 

1.1. Учасник забезпечує Замовника проживанням у готелі, що відповідає наступним вимогам:

  • Розташування готелю в Львівській області.
  • Відсутність поблизу готелю стратегічних об’єктів, які можуть становити потенційну небезпеку ракетних обстрілів;
  • Розташування готелю (бажано) поблизу лісу/ у лісопарковій зоні;
  • Наявність закладу охорони здоров’я у межах 30 км від готелю;
  • Наявність укриття на території готелю;
  • Наявність у готелі  системи охорони та відеонагляду, забезпечення протипожежної безпеки;
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) відкритих майданчиків/альтанок для проведення групових активностей на вулиці для дітей та дорослих;
  • Рівень сервісу готелю відповідає значенню не нижчому, ніж 4*;
  • Наявність доступного для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  одного великого приміщення (типу конференц-холу або бенкетного залу для проведення навчань), розрахованого на розміщення одночасно не менше, ніж  60 осіб та обладнаного необхідною кількістю меблів (столи, крісла тощо) та техніки (проєктор, екран, ноутбук/комп’ютер);
  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  декількох просторів (приміщень площею 15-20 м2) для групових занять з дітьми та дорослими;
  • Наявність на території готелю доступних для безоплатного користування споруд для активного відпочинку (скеледроми, мотузкові парки тощо;
  • Наявність у готелі критого та відкритого басейнів, доступ до якого входить до вартості проживання;
  • Наявність на території готелю працюючого медичного/реабілітаційного центру;
  • Приміщення, в якому будуть надаватися послуги Замовнику, повинно відповідати встановленим вимогам чинного законодавства щодо техніки безпеки та матеріально-технічного оснащення такого виду приміщень.
  • Наявність ванних кімнат та вбиралень у номерах;
  • Прибирання готельних номерів здійснюється не рідше, ніж один раз на дві доби;

1.2 Учасник забезпечує Замовника проживанням з розрахунку на один заїзд у наступному обсязі  (орієнтовна кількість заїздів – три):

  • одночасне проживання 50ти осіб (на 6 ночей), яких забезпечено проживанням у  2-3-4-х місних номерах для батьків з дітьми або двомісних номерах для батьків та дітей; 
  • 4 двомісних номери для 8 працівників та надавачів послуг Замовника.

Категорія всіх номерів – «стандарт» та «покращений стандарт».

2. Послуги харчування:

Учасник забезпечує Замовника харчуванням у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

Триразове харчування для 58 осіб на кожен день перебування у готелі з наступного розрахунку: 

  • сніданки (основна страва, напій/харчування за типом “шведська лінія”)- кількість порцій – 348; 
  • обіди (перша, друга страви, салат, напій/харчування за типом “шведська лінія”)  – кількість порцій – 406; 
  • вечері (основна страва, салат/десерт, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій – 348; 
  • сухий пайок – к-сть порцій – 116; 
  • питна вода бутильована із розрахунку 1 літр на 1 добу на 1 особу, кількість діб – 7, кількість осіб – 58.

3. Медичні послуги:

Учасник забезпечує Замовника медичними/реабілітаційними послугами у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

*медичні/реабілітаційні послуги повинні надаватись у медичному центрі, який знаходиться на території готелю, запропонованого Учасником

  •  консультація педіатра – 50 консультацій;       
  • загальний аналіз крові – 50 досліджень; 
  • біохімічний аналіз крові 50 досліджень; 
  • загальний аналіз сечі – 50 досліджень;   
  • ЛФК – 50 послуг; 
  • масаж  – 50 послуг; 
  • ванна лікувальна – 50 послуг; 
  • лазерна терапія – 50 послуг; 

4. Послуги трансферу (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):

Учасник забезпечує Замовника трансфером до готелю (у день заїзду) та у зворотному напрямку (в день від’їзду) від/до найближчої залізничної станції для 58 осіб з розрахунку на одночасне прибуття 1 (однієї) групи, кількістю  20 осіб. 

5. Послуги бронювання та повернення залізничних та автобусних квитків: 

  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення залізничних квитків; 
  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення автобусних квитків. 

Умови оплати: 

  • 50% від вартості послуг Замовник перераховує у вигляді попередньої оплати протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідного рахунку-фактури;
  • решту суми вартості послуг, Замовник перераховує протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг Сторонами.

Вимоги до виконання послуг:

  • відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;
  • дотримання специфікації / опису товарів/послуг.
  • за запитом Виконавець договору повинен надати Замовнику необхідні звітні документи за заходом.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Учасники тендеру можуть подати свої пропозиції як за однією специфікацією, так і за всією закупівлею.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
  • Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);
  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  •  копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • Фінансова звітність за 2022 або 2023 роки діяльності компанії або декларація для ФОП; 
  • Копія аналогічного договору/договорів. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає копію не менше, ніж 1 виконаного договору з предметом, аналогічним до предмету цього тендеру, з усіма додатками та актами наданих послуг,  що становлять його (договору) невід’ємну частину; 

*у випадку невідповідності суми договору сумі його додатків/актів, Учасник подає пояснення у довільній формі щодо такої невідповідності; 

  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу ucrn.office@gmail.com, ставлячи у копію anastasiia.khaliulova@childrights.org.ua  та liliia.shevtsova@childrights.org.ua
  • До тендерної пропозиції (Додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Комерційні пропозиції просимо надати:

не пізніше 13:00 год. 22 квітня 2024 року

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— 14:00 год. 23 квітня 2024 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Учаснику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: ucrn.office@gmail.com, ставлячи у копію anastasiia.khaliulova@childrights.org.ua  та liliia.shevtsova@childrights.org.ua

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Підписатися
Піднятися вгору