Тендер на закупівлю послуг з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»
Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг з організації заходів для реалізації проєкту «Шлях в майбутнє» в партнерстві з Фондом «Партнерство за Сильну Україну» та ГС «Українська мережа за права дитини».
Послуги з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»
Період надання послуги: квітень-липень 2024 року.
Місце надання послуг: Львівська обл.
Склад послуг з організації заходів:
- Послуги проживання:
1.1. Учасник забезпечує Замовника проживанням у готелі, що відповідає наступним вимогам:
- Розташування готелю в Львівській області.
- Відсутність поблизу готелю стратегічних об’єктів, які можуть становити потенційну небезпеку ракетних обстрілів;
- Розташування готелю (бажано) поблизу лісу/ у лісопарковій зоні;
- Наявність закладу охорони здоров’я у межах 30 км від готелю;
- Наявність укриття на території готелю;
- Наявність у готелі системи охорони та відеонагляду, забезпечення протипожежної безпеки;
- Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) відкритих майданчиків/альтанок для проведення групових активностей на вулиці для дітей та дорослих;
- Рівень сервісу готелю відповідає значенню не нижчому, ніж 4*;
- Наявність доступного для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) одного великого приміщення (типу конференц-холу або бенкетного залу для проведення навчань), розрахованого на розміщення одночасно не менше, ніж 60 осіб та обладнаного необхідною кількістю меблів (столи, крісла тощо) та техніки (проєктор, екран, ноутбук/комп’ютер);
- Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) декількох просторів (приміщень площею 15-20 м2) для групових занять з дітьми та дорослими;
- Наявність на території готелю доступних для безоплатного користування споруд для активного відпочинку (скеледроми, мотузкові парки тощо;
- Наявність у готелі критого та відкритого басейнів, доступ до якого входить до вартості проживання;
- Наявність на території готелю працюючого медичного/реабілітаційного центру;
- Приміщення, в якому будуть надаватися послуги Замовнику, повинно відповідати встановленим вимогам чинного законодавства щодо техніки безпеки та матеріально-технічного оснащення такого виду приміщень.
- Наявність ванних кімнат та вбиралень у номерах;
- Прибирання готельних номерів здійснюється не рідше, ніж один раз на дві доби;
1.2 Учасник забезпечує Замовника проживанням з розрахунку на один заїзд у наступному обсязі (орієнтовна кількість заїздів – три):
- одночасне проживання 50ти осіб (на 6 ночей), яких забезпечено проживанням у 2-3-4-х місних номерах для батьків з дітьми або двомісних номерах для батьків та дітей;
- 4 двомісних номери для 8 працівників та надавачів послуг Замовника.
Категорія всіх номерів – «стандарт» та «покращений стандарт».
2. Послуги харчування:
Учасник забезпечує Замовника харчуванням у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):
Триразове харчування для 58 осіб на кожен день перебування у готелі з наступного розрахунку:
- сніданки (основна страва, напій/харчування за типом “шведська лінія”)- кількість порцій – 348;
- обіди (перша, друга страви, салат, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій – 406;
- вечері (основна страва, салат/десерт, напій/харчування за типом “шведська лінія”) – кількість порцій – 348;
- сухий пайок – к-сть порцій – 116;
- питна вода бутильована із розрахунку 1 літр на 1 добу на 1 особу, кількість діб – 7, кількість осіб – 58.
3. Медичні послуги:
Учасник забезпечує Замовника медичними/реабілітаційними послугами у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):
*медичні/реабілітаційні послуги повинні надаватись у медичному центрі, який знаходиться на території готелю, запропонованого Учасником
- консультація педіатра – 50 консультацій;
- загальний аналіз крові – 50 досліджень;
- біохімічний аналіз крові 50 досліджень;
- загальний аналіз сечі – 50 досліджень;
- ЛФК – 50 послуг;
- масаж – 50 послуг;
- ванна лікувальна – 50 послуг;
- лазерна терапія – 50 послуг;
4. Послуги трансферу (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів – три):
Учасник забезпечує Замовника трансфером до готелю (у день заїзду) та у зворотному напрямку (в день від’їзду) від/до найближчої залізничної станції для 58 осіб з розрахунку на одночасне прибуття 1 (однієї) групи, кількістю 20 осіб.
5. Послуги бронювання та повернення залізничних та автобусних квитків:
- Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення залізничних квитків;
- Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення автобусних квитків.
Умови оплати:
- 50% від вартості послуг Замовник перераховує у вигляді попередньої оплати протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідного рахунку-фактури;
- решту суми вартості послуг, Замовник перераховує протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг Сторонами.
Вимоги до виконання послуг:
- відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;
- дотримання специфікації / опису товарів/послуг.
- за запитом Виконавець договору повинен надати Замовнику необхідні звітні документи за заходом.
До участі в тендері запрошуються:
- фізичні особи-підприємці;
- юридичні особи, організації.
Учасники тендеру можуть подати свої пропозиції як за однією специфікацією, так і за всією закупівлею.
Склад тендерної пропозиції:
- Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
- Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
- Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);
- копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку);
- копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
- копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
- Фінансова звітність за 2022 або 2023 роки діяльності компанії або декларація для ФОП;
- Копія аналогічного договору/договорів. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає копію не менше, ніж 1 виконаного договору з предметом, аналогічним до предмету цього тендеру, з усіма додатками та актами наданих послуг, що становлять його (договору) невід’ємну частину;
*у випадку невідповідності суми договору сумі його додатків/актів, Учасник подає пояснення у довільній формі щодо такої невідповідності;
- Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:
- Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу ucrn.office@gmail.com, ставлячи у копію anastasiia.khaliulova@childrights.org.ua та liliia.shevtsova@childrights.org.ua
- До тендерної пропозиції (Додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
- Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.
Комерційні пропозиції просимо надати:
—не пізніше 13:00 год. 22 квітня 2024 року
Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:
— 14:00 год. 23 квітня 2024 року.
Методика обрання переможця тендеру.
Реалізацію Договору буде доручено Учаснику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.
Як взяти участь у тендері:
Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: ucrn.office@gmail.com, ставлячи у копію anastasiia.khaliulova@childrights.org.ua та liliia.shevtsova@childrights.org.ua