ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ БЛАГОДІЙНОЇ ДОПОМОГИ РОДИНАМ З ДІТЬМИ
Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі – ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю товарів для надання благодійної допомоги родинам з дітьми, які постраждали внаслідок воєнних дій в Україні для реалізації проєкту «Екстрене реагування на потреби незахищених сімей з дітьми, які постраждали від загострення бойових дій в Україні через підтримку гарячої лінії», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГС «Українська мережа за права дитини».
Перелік товарів:
Набір №1:
- мило тверде 70 грм.
- шампунь 400 мл.
- пральний порошок 9 кг.
- дезодорант 150 мл.
- гігієнічні прокладки 40 шт., в упаковці
- зубна паста 100 мл.
- зубна щітка
- рушник банний, 50*90 см.
- туалетний папір – 4 рулона в упаковці
- засіб для миття посуду, 1 літр
- пакет міцний 45*75 см.
Набір №2:
- Памперси Huggies Classic, розмір 3 – 58 шт.
- Памперси Huggies Classic, розмір 5– 58 шт.
- пакет міцний 45*75 см.
Набір №3:
- комплект постільної білизни
- (2 наволочки 50х70 см, підковдра 145×215 см, простирадло 145×215 см)
- подушка пір`яна, 50х70 см.
- ковдра стьобана (бязь/силікон), 140х205 см
- пакет міцний 45*75 см.
Набір №4:
- тарілка обідня, 19 см.
- тарілка супова, 23 см.
- кружка/чашка, 250 мл.
- виделка столова – 3 шт., в упаковці
- ложка столова- 3 шт., в упаковці
- каструля, 16 см, 2.1 л.
- сковорода 26 см, без кришки
- пакет міцний 45*75 см.
Набір №5:
- зошити в косу лінію 12 стр.
- зошит в клітинку 12 стр.
- зошити в лінію 24 стр.
- зошит в клітинку 24 стр.
- зошит в клітинку 36 стр.
- зошит в лінійку 36 стр.
- олівці кольорові, 48 кольорів
- фарби акварель, 12 кольорів
- пластилін, 7 кольорів
- клей пва, 200 мл.
- ножиці, 21 см., ручки з гумовими вставками
- кольоровий папір А4, 10 кольорів
- кольоровий картон А4, 10 кольорів
- альбом для малювання, 36 сторінок
- обкладинки для зошитів, прозорі, 10 шт. в наборі
- ручка кулькова, сині
- олівець графітний з гумкою
- гумка м’яка
- чинка пластикова з контейнером
- набір пензликів, 5 штук в наборі
- лінійка пластикова ,прозора, 30 см.
- циркуль в чохлі
- щоденник шкільний
- пенал шкільний
- пакет міцний 45*75 см.
Набір №6:
- сумка для взуття 46 * 33 см.
- рюкзак для школи
Умови оплати:
Перші 50% від суми Специфікації сплачуються Замовником (ГС «УМПД») протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником (УМПД) після поставки Товару в повному обсязі протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.
Вимоги до Участників:
- учасник повинен надати письмову згоду на надання зразків запропонованого товару на вимогу замовника.
- учасник повинен надати всі сертифікати якості товару, який зазначений у специфікації,
відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для товарів даного роду чинним законодавством України;
До участі в тендері запрошуються:
– фізичні особи-підприємці;
– юридичні особи, організації.
Умови доставки:
- Доставка буде здійснюватися в м.Київ.
- Замовник (ГС «УМПД») сплачує доставку за свій рахунок.
- Кожен товар повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
- Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, видаткову накладну.
Склад тендерної пропозиції:
- Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
- Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
- Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать) (Додаток №1);
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника податку;
- Копія платіжного доручення про сплату єдиного податку;
- Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
- Фінансова звітність за 2020 або 2021 роки діяльності компанії або декларація для ФОП.
Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:
- Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу office@gmail.com, ставлячи у копію pustovarova0406@gmail.com
- До тендерної пропозиції (Додаток №1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхиллено.
- Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.
Комерційні пропозиції просимо надати:
– до 13.00 год. 01 серпня 2022 року.
Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:
– о 13.00 год. 02 серпня 2022 року.
Методика обрання переможця тендеру.
Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.
Як взяти участь у тендері:
Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: ucrn.office@gmail.com, ставлячи у копію pustovarova0406@gmail.com