Дата публікації:

У Києві в межах проєкту СПІЛЬНО. Соціальні послуги відбувся тренінг “Консультація як форма соціальної роботи”

12-14 лютого у Києві для фахівців з соціальної роботи, спеціалістів Дитячих точок СПІЛЬНО та керівників ЦНСП/ЦСС відбувся навчальний тренінг “Консультація як форма соціальної роботи”. Двадцять сім учасників мали можливість підвищити рівень професійної компетентності з метою надання якісної консультаційної допомоги мешканцям своїх територіальних громад.

Цей тренінг дійсно направлений на підвищення кваліфікації, бо він у собі об’єднує досвід, розуміння, проблеми з якими стикаються соціальні працівники, коли працюють з клієнтами. Консультування — це вагомий шмат їхньої роботи, бо соціальна консультація має на меті розвиток та наснаження клієнта. Якісна соціальна робота — це коли клієнт отримує не рибку, а вудку, щоб надалі вміти самому справлятися зі своїми труднощами. Тому так важливо правильно надавати соціальну консультацію, дотримуючись алгоритмів та технік”, — ділиться Жанна Савич, тренерка заходу.

На тренінгу учасники:

  • розглянули базові поняття тренінгу: «соціальна робота»; «консультація», «види консультацій», «соціальна консультація»;
  • ознайомилися з основними методами та прийомами, що використовуються під час соціальної консультації. 
  • визначили роль та завдання спеціаліста під час проведення консультації.
  • розглянули потреби та особливості різних категорій сімей, дітей та молоді в громаді, які потребують консультаційної підтримки.
  • відпрацювали алгоритм проведення консультації та навички спілкування з клієнтами.
  • опрацювали причини опору та прийоми роботи зі складними випадками.
  • визначили роль емпатії у наданні соціальної консультації.
  • сформували навички самодопомоги та стабілізації власного емоційного стану для попередження професійного/емоційного вигорання.

Особливою цінністю тренінгу була можливість практичних завдань, під час яких фахівці відігравали ролі консультанта та клієнта, що дозволило краще зрозуміти та відрефлексувати на власному досвіді, на що варто звертати увагу під час консультування. 

Здобуті знання та навички сприятимуть покращенню якості надаваних соціальних послуг та забезпеченню ефективної підтримки мешканцям громад.

Дякуємо партнеру “Партнерство “Кожній дитині“ за організацію заходу. 

Проєкт #CПІЛЬНОСоціальніПослуги впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW). В Консорціум входять: Українська мережа за права дитини, ​​Partnership for Every Child / Кожній дитині, “СОС Дитячі Містечка” Україна, ГО “Соціальна синергія”, Громадська організація “Дніпровська ліга соціальних працівників”, Громадська організація «“Всеукраїнська організація “Клас”».

ПІДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Піднятися вгору